2012. november 8., csütörtök

1.fejezet

Hellósztok Manók*-*
Meg is hoztam az első fejezetet,amit én(Anett) írtam;)
Remélem tetszeni fog...(:
xxAnett



Lana szemszöge




A nevem Lana Young és 17 éves vagyok.Barna szemem és hosszú barna hajam van,ami egyenes,de sokszor hullámosra csinálom.
Londonban élek születésem óta és nem is akarok innen elköltözni.Imádom ezt a várost és a nagy nyüzsgést.Nagyon jó lehetőségek vannak a fiataloknak.
Nem sokára végzek a középiskolában,ahol rendezvénytervezőnek tanulok.A tanulmányi átlagom nem kitünő,de nagyon jó.

                                            
Tudni illlik rólam,hogy társaság függő vagyok.Szeretek beszélgetni és nem szeretek egyedül lenni.Mindig kell,hogy legyen velem valaki vagy egyszerűen lemegyek a partra és keresek valakit.Gyorsan barátozok és nem vagyok félős tipus.
Igaz sok barátom van,de igazából 1 az,akit feltétel nélkül szeretek minden tulajdonságával.Winter Evans,az én legeslegjobb barátnőm.Imádom őt hisz olyan kis szeretni való.
A stílusunk nagyon hasonló.A fiatalos és a nőies ruhákat szeretjük mind ketten,de velem ellentétbe neki szőke haja van és kék szeme.
-Lana.Holnap fontos találkozóm lesz és szeretném,ha elkísérnél.Mit szólsz?-jött be apa,azzal a szándékkal,hogy megint elvisz valami unalmas helyre.
-Nem hiszem,hogy jó ötlet lenne.-kezdtem el tiltakozni.Apának van egy klubja és befolyásos üzletember,de ezek a találkozók unalmasak szoktak lenni.
-Tudom,hogy nem szeretsz velem jönni,de ugye mondtam,hogy egy új dolgot akarok kipróbálni.Nos ez az új dolog a menedzselés és ha minden jól megy,akkor szeretném,ha te szerveznéd meg az itteni koncertjeiket.
-Mi?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel.-Rám bíznád?
-Minden feltétel nélkül-mosolygott rám kedvesen.
-Jajj de jó-kiáltottam fel és a nyakába ugrottam.-Mikor lesz ez a találkozó?-kérdeztem kiváncsian.
-Július 1-én.
-De hisz az vasárnap..
-Pontosan.
-Akkor ma péntek van.
-Igen.Mire akarsz kilyukadni kislányom?
-Péntek van.
-Igen és?-kérdezett vissza furán,mert nem esett le neki még mindig.
-Péntek.Jajj apa buli van este.-mondtam mire felsóhajtott.
-Akkor gyerünk.Készülődj.-utasított mosolyogva és ki is ment.

Mielőtt elkezdtem volna készülődni küldtem Winternek egy SMSt,hogy este bulizni megyünk.Szinte azonnal visszaírt,hogy akkor siet.Van egy bevett szokásunk,hogyha küldünk egymásnak egy ilyen SMS-t,hogy bulizni akarunk menni,akkor attól kezdve egy óránk van elkészülődni.Na ugye ez az óra ketyeg és nekem is haladnom kéne.Neki kezdtem is  ruhát keresni.Egy világos rózsaszín,pántnélküli csodára esett a választásom,ami az egyik kedvencem.

A hajamat szépre begöndörítettem és egy rózsaszínes sminket tettem fel.
Egy óra múlva mindennel elkészültem és már a szokásos találka helyünkön vártam Wintert.
-Szia csajszi-köszönt rám mosolyogva,amikor ideért.
-Szia-mondtam neki és megöleltem.-Gyerünk-szólítottam fel és indultunk is a közeli szórakozó helyre…ami mit is takar?Apámé a hely,így bármikor mehetünk és általában ingyen iszunk…mit általában?Mindig.
-Szia Jason-köszöntem a pultosnak.Igazi szépfiús arca van.

-Ohh szia Lana-nézett rám,majd Winterre-Szia Winter.A szokásosat?-nézett ránk pimaszul.
-A régit-mondtam,mire csalódott lett a tekintete.Nála a szokásos egy nagyon erős új italt takar,amit a múltkor megitatott velünk.Nem lett jó vége és akkor megfogadtuk,hogy nem iszunk semmi mást csak amit ismerünk.

Amikor megkaptuk az italunkat a táncparkett felé fordultunk,hogy szétnézzünk milyen pasik vannak itt.
A szemem rögtön megakadt egy barna göndör hajú fiún,akinek már messziről is csodálatos zöldeskék szemei voltak.
-Na találtál valakit?-kérdezte Winter,aki észrevette,hogy már egy ideje egy irányba nézek csak.
-Talán-mondtam sejtelmesen és megigazítottam a ruhámat,mert rám nézett.Ezzel is jeleztem neki,hogy megtetszett.
-Csak nem a barna fürtös,akit Harry Sytlesnak hívnak?-kérdezte barátnőm meglepetten.
-Akkor ezért volt olyan ismerős.De nem ő az,akinek…
-Akinek mostanában olyan nagy hírneve van ,mint csábító?De ő az-jelentette ki Winter morcosan-Nem engedem,hogy vele mutatkozz Lana.Ő csak kihasználna.
-Csak táncolunk…semmi több-mondtam nyugtatóan,de ennek az ellentétjét éreztem,mert tudtam már most a szemei rabja vagyok.-De ha Ő nem jön ide esélytelen-mosolyogtam baátnőmre halványan-Táncolunk?
-Mehetünk-mondta boldogan.
A tánparkett közepére mentünk és elkezdtünk mozogni.Nagyon szeretek táncolni és ha rendes táncórákra nem is járok minden alkalmat megragadok,hogy megmutassam mit tudok.Már a 3. számnak is vége lett,amikor egy kezet éreztem meg a vállamon.
-Táncolsz velem?-kérdezte egy göndör srác,aki nem volt más,mint Harry Sytles.
Ránéztem Winterre,aki megadóan bólintott,de még a fülembe suttogta,hogy csak óvatosan.Miután elment válaszoltam Harrynek.
-Igen-mondtam neki és rámosolyogtam.
Elkezdtünk táncolni és nagyon élveztem.A kezei a csipőmön voltak míg én átöleltem a nyakát.Éreztem,hogy a keze egyre leljebb halad és végül a fenekemnél áll meg.
-Gyönyörű vagy-suttogta a fülembe és én nem tudtam,hogy elhidjem neki vagy minden lánynak ezt mondja,akit elakar csábítani.Így csak rámosolyogtam és megköszöntem.Ezután egyre vadabbul kezdtünk el táncolni,mire a csipőmet kezdtem el mozgatni,de úgy hogy „véletlenül” pontjához értem ezzel kiváltva belőle egy elégedett nyögést.
Szembefordultam vele és a szemébe néztem,ami az ajkaimat figyelte.Megakar csókolni.Biztatásképen kissé szétnyitottam a számat és megnyaltam.Vette a célzást és megcsókolt,ami valljuk be csodás volt.Ahogy a szája az enyémekhez ért elfogott egyfajta bizsergés.Az biztos,hogy gyakorlott.
Sajnos levegőhiány miatt elkellett válnunk egymástól,de amit a szemébe láttam arra késztetett,hogy még.Így most én voltam,aki cselekedett és megint az ajkaira hajoltam miközben a hajába túrtam.

4 megjegyzés:

  1. hop hop hop
    Harrynek nem is lehet ellen állni olyan helyes és aranyos:DDDDD<3

    kövit már most imádom!:)


    xoxo

    VálaszTörlés
  2. hmmmm...:$
    köviit köviit ;)

    VálaszTörlés
  3. hát ez istenem az *levegőért kapkod* már imádom(Y) isteni siessetek mert eszeveszettül imádom és.. szóval na értitek szóval na most K.O van! haha♥

    VálaszTörlés
  4. Hello! Én ma találtam rá erre a blogra és nagyon tetszik de szerintem a vége fele túlságosan elsietted az eseményeket. Így olyan mintha már járnának de ez csak az én véleményem ettől függetlenül jó a blogod/blogotok. :)

    VálaszTörlés