2012. november 17., szombat

2.fejezet

Sziasztok!
Íme a második fejezet ami egyben nekem az első saját írásom ezen a blogon.Remélem azért tetszeni fog nektek és várjuk a komikat is...:)
Liza xxx



Winter szemszöge

Beértünk Lana apjának a klubjába és észrevettem hogy nagyon néz egy srácot aki történetesen Harry Styles volt.Féltem Lana-t hogy esetleg még megtetszik neki a srác mert nagy nőcsábász hírében áll és én nem akarom hogy a legjobb barátnőmet kihasználja egy semmirekellő kis sztárocska aztán miután lefeküdt vele már el is tűnjön az életéből.És ezt meg is mondtam Lana-nak.
-Táncolsz velem?-kérdezte nem sokkal később Lana-t Harry.Erre barátnőm rám nézett és én megadóan bólintottam.
-De csak óvatosan-suttogtam még a fülébe mielőtt elmentem volna.
Én csak néztem ahogy elkezdtek táncolni és láthatóan boldogok voltak de én még mindig nem bízom ebben a nyálas kis sztárocskában aki mindent megkap amit akar,köztük Lana-t is mert szegényen látszik hogy Harry teljesen elvarázsolta.A végén még szerelmes lesz belé.Csak az ne.Abba belehalnék ha nap mint nap róla mesélne.
-Szia.Louis vagyok-zökkentett ki elmélkedésemből egy srác.Végül is egész aranyos.
-Szia.Én meg Winter-köszöntem kedvesen.
-Táncolunk?-nyújtotta felém a kezét.Én elfogadtam és elvezetett a táncparkett közepére.
-Mesélj magadról-mosolygott rám.
-Hát...mit mondjak?-kérdeztem.
-Van beceneved?
-Winny.És neked?-komolyan érdeklődöm.Nagyon megtetszett Louis.
-Loui esetleg Lou.Az én nevem nem valami nagy különlegesség de a tiéd nagyon szép és ritka.
-Köszönöm-elő vettem a lehető legbájosabb mosolyomat.
-Mióta élsz Londonban?-kérdezte.
-Itt születtem.Te?
-Nem rég óta.Nagyjából két éve élek itt.Eredetileg Doncaster-i vagyok.
-Kiskoromban egyszer-kétszer én is voltam ott.
-Hány éves vagy?-nézett rám a gyönyörű kék szemeivel.
-17.Te?
-21 leszek Decemberben.
-Ez most komoly?-azt hittem rosszul hallok.
-Nem csak vicceltem-a hangjából csak úgy áradt a szarkazmus.
-Te kis pedofil-nevettem és ő is csatlakozott hozzám.
-Mi akarsz lenni ha nagy leszel?-kérdezte de még mindig nevettünk.
-Haha.Megszólalt a humorzsák.
-Na de tényleg mihez akarsz kezdeni ha majd dolgoznod kell?Fizikus esetleg divat tanácsadó vagy mi?-a hangjából őszinte érdeklődést vettem észre.
-Igazából profi cukrász szeretnék lenni.Tudod olyan aki a világ legfinomabb sütijeit csinálja meg hatalmas tortákat-vázoltam fel neki az élettervemet.
-Az jó.Majd akkor én leszek az első vendéged ha nyitsz egy cukrászdát-nagyon lágy hangja volt és olyan megnyugtató.Ráadásul elég jól táncol.Nagyon tetszik.Lehet hogy a végén még komolyra fordulnak köztünk a dolgok.
-És te mivel foglalkozol?-most már igazán kíváncsi voltam rá.
-Énekes vagyok-mondta büszkén de bennem megállt az ütő.Még egy sztárocska?ezt nem hiszem el.
-És bandában vagy szólóban?-kérdeztem de eléggé ideges voltam.Hogy erre eddig nem tudtam rákérdezni.
-Bandában.Én és 4 haverom alkotjuk a One Direction-t-mosolygott rám.De én nem  viszonoztam a mosolyát.Nagyon szarul éreztem magam.Végre egy rendes fiú aki tényleg nagyon tetszik sőt lehet hogy egy kicsivel még többet is érzek iránta és kiderül hogy egy olyan ember akinek a fajtáját utálom.Lehet hogy elítélem de nem érdekel.nem szeretnék egy újabb lány lenni a gyűjteményében.
-Mennem kell-mondtam határozottan és szétnéztem hogy nem látom-e valahol Lana-t.
-Lana?-próbáltam túl kiabálni a zenét de nem nagyon ment szerintem mert választ nem hallottam.Küldtem neki egy SMS-t amiben ez állt:Haza megyek majd gyere át hozzánk ha akarsz de nem muszáj.
-Winter várj most mi rosszat tettem?-kérdezte Louis mire én elkezdtem futni kifelé az épületből egyenesen ki az utcára.Éppen ott volt egy taxi amibe be ültem és mondtam a sofőrnek hogy gyorsan menjen el.Louis akkor ért oda amikor már elindultunk és szörnyen megsajnáltam mert láttam hogy nem érti mi van.De nem akarok még csak esélyt se adni arra hogy megbántson.

Louis szemszöge

Végre találtam egy lányt aki igazán különleges és tényleg megdobogtatta a szívemet.Nagyon jól elvoltunk egész este de amikor megtudta hogy énekes vagyok egyetlen egy szó nélkül elviharzott.Nem tudom hogy mi a baja ezzel.Na mindegy megyek megkeresem Hazza-t hátha ő tud segíteni.
-Sziasztok.Bocsi a zavarásért mindjárt megyek is de Harry-vel szeretnék beszélni-mondtam mert megláttam hogy Harry épp egy lánnyal van.
-Elmenjek?-kérdezte a lány.Kedvesnek tűnt.
-Nem kell.Maradj csak-végül is lehet hogy még segíteni is tudna.
-Mesélj haver-nézett rám Harry.És én belekezdtem.Elmeséltem neki mindent.Hogy kezdtünk el beszélgetni és azt is hogy ott hagyott csak úgy.
-Hogy hívták ezt a lányt?-kérdezte Lana.Mert közben megtudtam hogy így hívják.
-Winter-válaszoltam egyszerűen.
-Sejtettem-mosolygott.
-Most mi van?-néztünk rá egyszerre Harry-vel.
-Winter a legjobb barátnőm és utálja a sztárokat mert fél tőle hogy kihasználják és másnap már nem is látja a pasit-mondta Lana.
-Akkor elcsesztem?-kérdeztem.
-Nem.De harcolnod kell érte és be kell bizonyítanod hogy nem vagy olyan mint amilyenek szerinte a hírességek és hogy méltó vagy arra hogy veled legyen-felcsillant a szemem.Ez egy jó tanács.
-Megtudod adni a címüket?
-Persze-mondta és leírta egy lapra.
-Louis most mit fogsz tenni?-kérdezte Harry és Lana kórusban.Ezen elmosolyodtam.
-Harcolni fogok érte-mondtam és elindultam kifelé a szórakozó helyből.
 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a blogotok! Bár fura így ezt mondani a második fejezet után. :) Siessen Liza a kövivel! *-*

    VálaszTörlés
  2. ez fantastic :D hamar a kövit ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek...És már úton van a következő
    Liza xxx

    VálaszTörlés
  4. Jó lett :D Nagyon tetszik!! Mikor várható a kövi?? :))

    VálaszTörlés